četvrtak, 8. lipnja 2017.

Svaki dan je novi dan 🌈

instagram: @_emah7

    Svanulo je. "Novi dan, nova nafaka"- što bi se reklo. Cvrkut ptica me budi, zajedno sa sunčevim zrakama koje osvjetljuju i miluju moje lice. I dalje u  bunilu razmišljam o toj jedinstvenoj šansi. Šansi i prilici koja nam je pružena da dan započnemo na pravi način. Da se oslonimo na desnu nogu, podignemo roletne. a zajedno sa njima otvorimo i prozor, te da udahnemo. Momački duboko udahnemo čist, svjež zrak, entuzijazam i pozitivu.



 Svjesna sam činjenice da nije uvijek sve tako divno i bajno. Ponekad  umjesto na desnu, ustanemo na lijevu nogu i sve nekako krene naopako. Ništa nam ne ide od ruke, što dodatno ulijeva i budi tu ljutnju i nervozu u nama.

Prolazimo kroz krizne trenutke, mada svako može izabrati na koji način "pobjeći" iz krize. Izabrati put. E sad zamislite. Postoje dva puta - jedan je popločan bijelim mermerom, gdje sunce obasjava šareno cvijeće i travu. Uglavnom vlada neka pozitivna harmonija, dok je drugi...
Pogled na drugi put mi je isuviše mutan i maglovit za opisati. Ono što vidim jeste put koji je taman i do kojeg sunčeve zrake čak i ne dopiru. Izgleda kao da mu nema kraja.

instagram: @_emah7

 Upravo je to način na koji ja zamišljam čovjeka i njegovo razmišljanje. Da li je taj neko optimističan ili baš suprotno od toga. A to i zaključim na osnovu puta kojeg izabere.

 Ali na kraju dana, sve to prođe, završi. Poslije kiše uvijek dođe sunce, a ako smo dovoljno sretni pojavi se i duga. A mi ? Mi se opet vraćamo u topli krevet, gdje se prepuštamo sebi i svojim mislima.


 e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema