srijeda, 31. svibnja 2017.

Monthly post - M A Y 2017 💕



Toliko puta bih rekla samoj sebi da redovno izradim par fotografija, čisto za uspomenu. Međutim, uvijek bi nešto drugo postalo važnije i bitnije od toga, tako da bih zanemarila tu svoju misao.
Zbog toga sam odlučila da uvedem mjesečne postove na svom blogu. Naravno, ako mjesec bude nešto manje zanimljiv, neću pisati o njemu.



Početak mjeseca maja započela sam zajedno sa svojim prijateljima, tako što smo išli na vikendicu gdje smo proslavili Praznik rada- 1.maj.

A šta da vam kažem, imati divne ljude pored sebe i sa tim istim stvarati  nezaboravne uspomene... Postoji li išta dragocjenije od toga ? Bilo nam je odlično, definitivno nešto čega su se rado sjećati i drago mi je što sam baš sa tim ljudima proslavila i ovaj praznik.
Evo i par slika :)









Nakon prvog maja uslijedio je još jedan poseban događaj, a to je matura gimnazijalaca, uostalom matura mog starijeg brata i dragih prijatelja.
Moram istaknuti da sam jako ponosna na svog brata (i na tebe Emine naravno), te ovim putem im također želim poželjeti svu sreću u daljnjem školovanju.  😁










Kraj ovog mjeseca obilježio je, hajmo reći "fotoshooting" također sa mojim divnim, genijalnim prijateljima.  😜  





Više slika možete pronaći na instagram profilima čiji se linkovi  nalaze na kraju posta.
To bi bilo sve za današnji post. Iskreno se nadam da vam se dopada i ovakav, malo drugačiji tip postova. Čujemo se uskoro. 

 e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema

Ukoliko želite, posjetite instagram profile mojih divnih prijatelja: 💙

@didaaa_02
@hadzic_amer