utorak, 4. travnja 2017.

SAVE THAT MONEY 💸💰

Prije svega, dobrodošli u još jedan novi post. Nisam pisala odavno i mogu vam reći da sam se baš, baš poželjela. Jedva čekam raspust kako bih se mogla više posvetiti pisanju na blogu.


Što se tiče današnjeg posta, pisati ću vam o štednji novca i pametnom trošenju istog. Ni sama ne znam kako sam odlučila da pišem na ovu temu, vjerovatno zbog toga što sam se često našla u određenim situacijama kada potrošim novac, a da na kraju ne znam ni gdje je taj novac otišao.
Nadam se da nisam jedina.


Pa bez duljenja, evo neke stavke koje ja praktikujem u svakodnevnom životu... Ponekad. (Dobro, trudim se. Nekad zaista ne mogu odoljeti da sav novac potrošim na slatkiše. Jače je od mene.. 😏)

1. RASPODJELA 

Poenta i cilj je da znate sa koliko novaca ste na raspolaganju i kako da taj isti raspodjelite.
Odredite prioritete i kupite ono što vam je najpotrebnije.

2. ŠTEDNA KNJIŽICA 

Za mene, daleko omiljeni način štednje novca jeste u banci, tačnije u štednu knjižicu. S obzirom da sam još uvijek maloljetna, smatram da je ovo genijalan način uštede novca. Odvajati svaki mjesec po 10-20KM pa i više = ušteda

3. KASICA/TEGLA 

Ukoliko banka nije Vaš tip štednje, postoje i drugi načini kako da ušedite veliku količinu novca.
Npr. u jednu teglu ili kasicu svaki dan odvajajte koliko god želite novca i zacrtajte sebi za šta konkretno skupljate. Da li je to novi mobitel, laptop ili putovanje, svejedno je.
Svaki dan, malo po malo i skupi se.

credit: Pinterest

4. ISKORISTITE SNIŽENJE I AKCIJE 

Mislim da podnaslov sve govori. Za šta služe sniženja i akcije nego da se pametno iskoriste.

5.HOBI = ZARADA

Pretvoriti svoj hobi u privremeni posao je sigurno nešto što mnogi danas rade. Među djevojkama je uvijek postojala ta ljubav i interes prema šminkanju ili uređivanju noktiju i na taj način malim koracima mnoge počnu da taj svoj hobi pretvaraju u posao, i od toga zarađuju, koliko-toliko.
Sa izradom nakita stoji ista stvar ili u mojoj situaciji to je pisanje bloga.
Mogućnosti su beskrajne, samo upotrijebite svoju maštu i realizujte svoje ideje. Ništa nije nemoguće.

credit:Pinterest

6. NAPRAVITE SAMI POKLONE / DIY

Još jedan od načina kako da uštedite novac jeste taj da za rođendan, godišnjicu ili neki drugi važniji događaj improvizujete i napravite sami neki poklon. Uštedit ćete novac, a pri tome biti će Vam drago kad shvatite da ste baš Vi to napravili svojim rukama.


Nadam se da ste barem neke koristi imali od današnjeg posta, a uskoro izlazi i novi. 
Čujemo se uskoro. Have a nice day ! 

e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema