Zaful

petak, 17. veljače 2017.

Try On ZAFUL Haul ! 👗




Evo mene opet sa novim postom.
Za danas imam jedan haul, a u pitanju su stvarčice sa stranice Zaful koje sam dobila nedavno.


Riječ je o stranici koja nudi jako širok asortiman odjeće, modnih dodataka i sl. 
Sve je došlo jako dobro zapakovano, iako sam čekala relativno dugo da mi stigne paket, oko 20-ak dana ako ne i više. 
Što se tiče kvaliteta stvari jako sam zadovoljna, s obzirom da je ovo bilo moje prvo iskustvo online narudžbine. 
Eh da više ne duljim, da vam pokažem šta sam to naručila haha. 

ENG:
Hey guys, here am I back with a new post.
For today I have a little haul and it is from this site called Zaful. I'm sure most of you probably  know this site, if not it's my pleasure to present it to you.
Zaful is online shop filled with the newest trends and affordable clothes.
I'm really impressed with this site and  the clothing that arrived, so without further a do, let's get started.



Prva stvar jeste ovaj preslatki mali ruksak, ujedno i moja omiljena stvar iz ovog haul-a.
Uvijek sam imala želju da kupim sebi neki ovako mali ruksak, s obzirom da me nekad mrzi da ponesem torbu, tako da u većini slučajeva sve završi u mojim džepovima. 
Možete ga pogledati na stranici klikom  OVDJE 
 Izgleda isto kao i sa stranice i mogu reći da je dosta kvalitetan i prostran. Dosta stvari može stati, ali ne i ogromnih. 

ENG:
First thing is this cutest little backpack and probably my favorite item from this haul.
I've always wanted to buy some kind of little backpack and I finally got one.
You can see it on Zaful site by clicking  HERE
This backpack is really good quality and really affordable. I love it !



Prelazimo na drugu stvar, a u pitanju je ovaj bordo džemper, koji također možete pogledati na stranici klikom OVDJE 
Naručila sam ga u svojoj standardnoj veličini M, mada nisam sigurna da li bi  bilo bolje da je u veličini L. Bilo kako bilo jako je udobaan i baš mi se sviđa. Može se nositi i iskombinirati na razne načine, tako da se jako radujem da ga nosim u budućnosti. 




ENG:
Second thing is this red wine sweater, which you can also find in Zaful's online shop. Click HERE
I'm genuinely so surprised with the quality of this sweater. It's really comfy and the best thing is that you can style it in many different ways. I'm looking forward to wearing this sweater.



I zadnja ali ne i najmanje bitna stvar  su ove crne helanke koje možete naručiti i pogledati na stranici klikom OVDJE
Baš su mi trebale jedne crne helanke, a ove su mi izgledale baš cool 😊😀 Bila sam skeptična u vezi činjenice da li će mi moći ili ne, jer nisam bila sigurna u kojoj veličini da ih naručim ali sam riskirala sa svojom M veličinom i srećom nisam se pokajala. Udobne su i sigurno ću ih nositi i na časove tjelesnog i na trening.

ENG:
And last but not least are these black mesh panel leggings. Check them out HERE
I really needed black leggings for my training and sport and I'm  so so so happy with these ones.
They are so comfy and chic. Love them !




To bi bilo sve za današnji haul, ja se nadam da vam se dopao. 
Čujemo se uskoro ! 💘💖💝


e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema

ZAFUL ONLINE SHOP : @ZAFUL