Zaful

četvrtak, 23. veljače 2017.

Poštuj i voli sebe ! 🤗💕




Tip sam osobe koja voli ljude i sve oko sebe, koja vidi samo dobro u drugima, iako mnogi to nisu niti zaslužuju tu ljubav.
Što bivam starija, toliko mi neke određene stavke dopiru do mozga zajedno sa pitanjima "Da li je to ispravno? Da li je ispravno da više brinem o drugima nego o samoj sebi ? Da sebe stavim u zadnji plan, a da mi drugi postanu prioritet ?"
Nije pravilno.. Naravno da nije !


Koliko sam samo puta pomogla određenim osobama, a da zauzvrat nisam dobila ni riječi hvale. To me prije i nije toliko doticalo, mada sam ponekad znala reagovati.  Uvijek sam se zadovoljno i istinski sretno osjećala kada bih pomogla drugome. To mi se činilo pravilnim tako da sam i nastavila to raditi.


Iskreno, ne žalim.
I dan danas sam beskrajno sretna ako sam u stanju i mogućnosti pomoći bilo kome na bilo koji način, samo što ponekad vratim film u glavi i razmislim...
Razmislim da li je to nešto moje vrijedno žrtvovati za tu jednu osobu i da li ta ista zaslužuje bilo kakvu moju pomoć.
Poznajem neke "prijatelje" koje mi se obrate samo kada ih je potrebno malo pogurati, tj pomoći im.
Nikad se ja neću ustručavati da nekome pomognem, ali ne podnosim ni to da me se sjete samo u takvim, hajmo reći alarmantnim situacijama. Zar su to prijatelji na kraju krajeva ? Na baterije jedino... a kome takvi trebaju. :)

Koliko ste samo puta u današnjici čuli izjavu kako je sve manje i manje dobrih ljudi na svijetu.
Ne mogu tvrditi da je to istina, ali ako je to zaista tako, onda ću početi od sebe.
Da sebe iz dana u dan činim boljom i pozitivnijom osobom, da racionalno razmišljam i donosim pravilne odluke u pravom trenutku.
Malim koracima ali sigurno..


Ono što želim da kažem je da je prvo i glavno pravilo u životu voljeti i poštovati sebe .
Da budemo svjesni činjenice da trebamo mi sami biti svoj glavni prioritet. Sami gradimo svoj život i sami živimo taj isti. Sami gradimo svoju ličnost i karakter i ako nismo u stanju sami sebe cijeniti i voljeti, kako i zašto onda da očekujemo to isto od nekoga drugog...


Često bih sa svojim najbližima diskutovala na ovu temu, stoga sam odlučila da i mi međusobno podijelimo svoja mišljenja.
Bitno je voljeti i vidjeti ljubav u svijetu i u malim stvarima, činiti dobra djela i uvijek se smijati.
Samo tako možemo doprinjeti za bolje sutra.



Hvala Vam što ste čitali današnji post !

e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema