Zaful

subota, 11. veljače 2017.

Birthday Look 🎂


Pozz ljudi,

Kako mi je nedavno bio rođendan, tačnije 7.2. pokazati ću vam što sam ja to obukla za proslavu svog rođendana.
Ujedno, danas je i mjesec dana od kako sam osnovala ovaj blog i svaki dan ga volim sve više i više. 
Mojoj sreći nema kraja. Beskrajno sam zahvalna svima Vama i svakoj osobi koja je posjetila i pročitala nešto na mom blogu. :) 


Hey guys,
As I recently had a birthday, to be more precised 7th of February I've decided to show you my birthday outfit look. 
Also, today is a month since I've started this blog and every day I love it more and more.
Special thanks to each of you for all the support and love.  :)




Obukla sam ovu preeslatku haljinicu (Mango) koju sam uparila sa crnim čizmama i crnom torbom.

Današnji post je dosta kraći nego inače, jer nisam imala toliko vremena da pišem ali ubrzo će biti još postova :).




Do sljedećeg posta :) 💙💜💝

e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram; @_emah7
snapchat: @ema-mems 
pinterest:@ema