subota, 14. siječnja 2017.

Samopouzdanje !



"Duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti da je izgubljeno samo ono čega smo se odrekli." 
Za mene je ovo veoma važna tema i mislim da o ovome treba razgovarati i diskutovati.
S obzirom na to da sam otvorila ovaj blog, to mi omogućava da pišem o čemu god da poželim.
Zato ću danas da kažem par riječi na ovu temu.



Samopouzadnje je nešto što se gradi godinama, nešto na čemu i dan danas radim.
Zapitajte se koliko ste puta odustali od nečega samo zbog straha od neuspjeha.
Ja jesam i to mnogo puta.
- Da li se kajem zbog toga ? Definitivno.
Međutim, kako sam starija i zrelija počela sam više shvatati neke stvari.

Npr. Zašto ljudi pokušavaju da budu nešto što nisu ?
Rodili smo se jedinstveni i svako od nas je jedinstven. Kroz čitav život gradimo sebe i svoj karakter. Zašto odbaciti tu moć pokušajem da budemo nešto što nismo ?. Koja je svrha toga ?

Smatram da je ključ samopouzdanja voljeti sebe i svoje sposobnosti i najbolji put do samopouzdanja je kroz razne aktivnosti. Bilo da su to neke aktivnosti unutar škole ili van-nastavne bitno je ZAPOČETI.
Ali budite svjesni da će uvijek biti i uspona i padova, no oni nisu mjerilo vaše sposobnosti.

Uvijek kažem, "Malim koracima do velikog uspjeha."
I zaista je tako. Ako voliš pisati, počni pisati.  Ako voliš muziku, počni svirati neki instrument ili uključi se u hor i sl. Ako voliš crtati, počni crtati.
Mogućnosti su bezbrojne i sigurna sam da češ pronaći nešto u čemu se pronalaziš i nešto u čemu uživaš radeći.

 Budi hrabar/a i rizikuj. Ako želiš da imaš nešto što nikada nisi imao/la onda moraš učiniti nešto što nikada nisi učino/la. Čak i u trenutku nesigurnosti podsjeti se da se trud i rad uvijek isplati i da sigurno nikad nećeš požaliti zbog toga. :)

Nadam se da je barem nekome ovaj post pomogao.

VJERUJ U SEBE !