nedjelja, 29. siječnja 2017.

Organization is the key ! + UPDATE



BIH: Neki su uveliko krenuli u školu, nekima će tek sad raspust, a nekome tek sutra počinje nastava... Bilo kako bilo, svi smo se nalazili barem jednom u situaciji kada ne možemo sastaviti kraj s krajem i kada naša soba ili prostor u kojem radimo je ništa drugo osim velikog haosa.
Pa kad smo već to razjasnili, danas ću sa Vama podijeliti neke moje "trikove" i upute kako da Vaš prostor u kojem radite bude organizovan i praktičan.

ENG: We were all at least once in that situation when our room or space where we work is nothing but a big chaos. So now that we've cleared that up, today I will share with you some of my "tricks" and tips on how to make your space more organized and practical.
Without further ado let's get started.



BIH: Kao prvo, nastojim da moj radni sto bude uvijek čist i oslobođen, te da se na njemu nalaze samo neke neophodne stvarčice. Na taj način uštedim mnogo vremena kad želim da očistim sto, ali i kad učim, jer mi je sve na dohvat ruke.
Pokušajte pronaći drugo mjesto za određene stvari koje se nalaze na Vašem radnom stolu  koje i ne koristite toliko.

ENG: First thing first, I'm trying to keep my work space as clean as possible and to keep only necessary things on it. That way I save a lot of time when I want to clean my desk and when I'm studying.
Try to find another place for certain things that you don't use as much.




BIH: Kao što možete vidjeti na slikama , na mom stolu nalazi se lampa zajedno sa olovkama koje se nalaze u teglama. To sam napravila prije nekoliko godina i moram priznati da mi je dosadilo, pa prije nego što promjenim odlučila sam da Vam pokažem kako to izgleda.


ENG: As you can see in the pictures, on my desk there is a lamp together with my pencils that are in these jars that I made. To be honest I'm kinda bored with them, so I'm planing to change them, but before I do that I've decided to show you how does it look like. 



BIH: Na mom zidu se također nalazi bijela tabla koja mi toliko pomaže u vezi organizacije.

Što se tiče mojih ladica, organizovala sam ih tako što sam kupila kao nekakve posudice, pregradice, ne znam ni ja kako da ih nazovem.
Rasporedila sam ih tako da se u jednoj nalaze sve moje tempere, u drugoj suhe bojice, u trecoj ljepilo, šiljalo itd. tako da mi je sve pregledno.
Ostale ladice sam na isti princip organizovala.
Ove pregradice, mislim da su one čak za kuhinjski pribor namijenjene, ali eto ja sam improvizovala i baš mi se dopada kako je sve ispalo, da ne govorim koliko je praktično i korisno..


ENG: On my wall there is a white board too, which helps me so much.
My drawer is organized that way I split it in sections with these inserts or compartments.
I filled the first compartment with paint, the second with colored pencils, etc.




To bi bilo sve što se tiče organizacije. Nadam se da će Vam pomoći. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja,  komentarišite ili me kontaktirajte na mojim drugim društvenim mrežama.

Prelazim na drugi dio ovog posta, a to je UPDATE.
Kao što većina Vas zna, sutra počinje drugo polugodište škole, tako da će doći do promjena što se tiče objavljivanja mojih postova na blogu.
Do sada sam objavljivala svaki dan ili svaki drugi dan jer sam bila na raspustu pa sam imala dosta slobodnog vremena. Sad kako škola počinje, pokušat ću ako ništa da 3 ili 4 puta sedmično pišem novi post.

Hvala Vam puno na razumijevanju i na podršci. Nevjerovatno mi je kako sam za manje od mjesec dana dostigla skoro 7000 pregleda i 50+ čitalaca. Mojoj sreći nema kraja, hvala Vam za svaku odvojenu minutu. :) 
Čujemo se uskoro ! 💗💝



e-mail: ema.emsi07@hotmail.com
instagram: @_emah7
snapchat: @ema-mems