srijeda, 18. siječnja 2017.

#OOTD 2



BIH- S obzirom da moj prvi post (#OOTD) ima najviše pregleda na mom blogu, odlučila sam da napravim kao "seriju" #OOTD postova. I daa, za danas imam drugi outfit i radujem se da sa vama podijelim.

ENG- Because my first post (#OOTD) has the most views on my blog, I've decided to make like a series of #OOTD posts. And yees, for today I have another outfit and I'm so happy to share it with you






                                                 BIH :  Obukla sam hlače( Tally Weijl) i bijelu majicu (H&M), a preko toga sam obukla sivi džemper (Reserved). Ali pošto je vani prehladno obukla sam ovaj crni kaput i Timberland-ke.                                                                                                       ENG: I'm wearing jeans (Tally Weijl) and a white shirt (H&M). I layered long gray sweather (Reserved), but because outside is too cold I've decided to  wear black coat and my Timberland's.



BIH: To bi bilo to za današnji post. Nadam se da vam se dopada. Predložite mi u komentarima o čemu želite da pišem u budućim postovima.
P.S- Iz nekog razloga ne mogu određenim osobama da odgovorim na komentar. Pokušat ću da otkrijem u čemu je problem. :) 

ENG: That's it for todays post.  I hope you like it. Let me know in the comments  what would you like to read next on my blog.
P.S- For some reason I can't reply on every comment . I will try to find out what's the problem.






Čujemo se u sljedećem postu.
I hvala Dina što si me slikala. Love you ! 
BYEE💙💙