srijeda, 11. siječnja 2017.

#OOTD

Pozz ljudi 
Za danas sam pripremila #OOTD, odnosno outfit koji sam odlučila obući danas.



 košulju (NewYorker), džemperčić (Mango)
 košulja (NewYorker), džemperčić (Mango)
 hlače (Zara), šal (Tally Weijl) i  torba (Accessories)
                    





 Također obukla sam čizme preko koljena i dugu zimsku jaknu.
Volim ovaj outfit, jer mislim da jako lijepo izgleda, a u isto vrijeme je i udoban.
Kapa(Diadora)
Gdje ja živim sada je baš nekakva sezona kada su temperature daleko ispod nule, pa ponekad nemam volje niti da se sređujem, niti da izađem vani.  Ali otom potom. Neću ni dozvoliti da čitav raspust provedem zatvorena u kući. 😀👅









To bi bilo sve za današnji post. Ako imate bilo kakva pitanja kontaktirajte me i komentarišite.
Čujemo se uskoro ! 💕💘