utorak, 24. siječnja 2017.

Njega kože i lica !





Vjerujem da smo svi prolazili i da još uvijek prolazimo kroz određene faze kada nam lice i koža izgledaju očajno. Ukoliko i nemate toliko problematičnu kožu, ja vam zavidim jer nažalost mogu reći da je moja koža problematična. Zbog toga današnji post posvećujem baš njezi lica.



Ovo su neki moji savjeti i postupci koje ja praktikujem i koji stvarno poboljšavaju izgled moje kože. Nadam se da će koliko-toliko i vama biti od pomoći.

1. SKIDANJE ŠMINKE ! 

Ukoliko se šminkate nastojite da vam ne bude mrsko da uvečer skinete šminku, pa umjesto toga da odete pravac u krevet. Prije svega nezdravo je iz razloga što koža ne može da diše, te se pore mogu začepiti, a to može uzrokovati pojavu akni.
Preporučujem vam da nabavite neku micelarnu vodu koja odgovara vašem tipu kože.
U svom postu - 5 proizvoda koje najviše koristim, spominjala sam Garnierovu micelarnu vodu koju svima preporučujem.
Mislim da ima zelena i roza. Zelena je za kombinovanu i masnu kožu, dok roza odgovara za sve tipove kože.

2. ČISTA ODJEĆA, PEŠKIR, JASTUČNICA I SL.

Na tv-u sam gledala kako vjerovali ili ne, na našoj jastučnici se skuplja najviše bakterija i mrtvih ćelija, što također uzrokuje akne. Pokušajte što češće mijenjati jastučnicu, barem jednom sedmično.
Također, nemojte koristiti tuđi peškir. Važno je da svako od ukućana ima svoj peškir za lice i da ga redovito mijenja. Na taj način spriječit ćete pojavu bubuljica i mitesera na licu, a to je sigurno ono što želimo.

3. NE PRETJERUJTE SA PROIZVODIMA ! 

Što više proizvoda koristim, moja koža će izgledati bolje ?
Pa i ne baš. Pokušajte proizvode svesti na minimum, koristite ono najpotrebnije i najosnovnije.


4. PARNA INHALACIJA 

Ovo je nešto što me mama savjetovala i što praktikujem godinama, a to je parna inhalacija.
Prilikom parne inhalacije ili parenja lica otvaraju se pore i vrši detoksikacija pod uticajem vruće pare, što omogućuje lakše uklanjanje mitesera, akni i sl.

Šta je sve potrebno i koji su postupci ? 
Naspite 1l ili više vode u ključalo ili šerpu u kojoj će te zagrijati vodu do tačke ključanja.
Zatim ključalu vodu naspite u posudu ili šerpu. Naravno ispod postavite neki podmetač. Ja u tom trenutku stavim jednu filter-vrečicu čaja od kamilice. I za kraj potreban vam je jedan peškir koji će ići preko glave, kako para ne bi pobjegla. 😁

Trajanje inhalacije odredite sami, koliko vam prija i koliko vi mislite da je dovoljno.
Možete umjesto kamilice staviti i neke druge ljekovite biljke, npr. majčina dušica, menta i sl.

5. #NOSTRESSZONE 

Doktori su potvrdili da stres može izazvati bubuljice. Kod stresnih situacija tijelo luči adrenalin koji uzrokuje lučenje raznih ulja, a koža reaguje tako što izbacuje bubuljice.
Tako da izbjegavajte stresne situacije, odmorite, napravite sebi čaj i uživajte.



Hvala Vam što ste čitali i ovaj post. Opet kažem nadam se da će nekome biti od pomoći. 
Do sljedećeg posta, pozz 💗💗